MISSION

顧客感情分析を基に時代を捉え、「購買行動」と「顧客感情」の観点から、課題解決へと導き、「豊かさ」「笑顔」を世界中に広める為に挑戦し続けます。

Based on the analysis of customer emotions, we will continue to challenge ourselves to solve problems from the perspective of purchasing behavior and customer emotions in order to spread affluence and smiles throughout the world.

メーカーさんへ

私たちはメーカーさんの努力の結晶である商品を日本中に広めます。その価値をマーケティングにより顧客に届けるのが私たちの仕事です。あなたが一つの商品を作るのに人生を賭けて開発していることを深く理解しています。その為、できるだけ多くの顧客に届くように全力で努力します。

ときには要求もあるかもしれませんが、それは本気で日本中に広めるための強い意志のあらわれです。私たちが売る努力を全力でするので、メーカーさんには最高の商品を作ることに集中していただきたいと考えております。

この得意分野を活かす関係性こそが、顧客に最大限の価値を提供できることと信じています。

Dear manufacturer

We spread the products, which are the fruits of manufacturers’ efforts, all over Japan. It is our job to deliver that value to our customers through marketing.

We deeply understand that manufacturers risk their lives to develop a single product. That’s why we’ll do our best to reach as many customers as possible.

We may have some demands at times, but it’s a sign that we are serious about spreading the word throughout the country. We want manufacturers to focus on making the best products they can because we will do our best to sell them.

We believe that a relationship that makes use of each other’s strengths is what will allow us to provide maximum value to our customers.